Norman Hakim ditangkap Khalwat?


Hah, petikan dari Utusan Malaysia...

Pelakon Gerak Khas ditangkap khalwat

30/10/2008 10:23am

KUALA LUMPUR 30 Okt. – Seorang pelakon lelaki dalam drama bersiri Gerak Khas yang baru sahaja mendapat cahaya mata ditangkap khalwat di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, di sini awal pagi tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang,Supritendan Amiruddin Jamaluddin berkata, pelakon itu bersama pasangannya seorang pelakon baru wanita ditahan pada pukul 3 pagi oleh Pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Menurutnya, serbuan tersebut dilakukan setelah JAIS mendapat maklumat bahawa kedua mereka berada dalam keadaan meragukan dalam premis tersebut.

“Ketika diperiksa didapati kedua-duanya yang berpakaian lengkap berada dalam premis itu

“Mereka kemudiannya dibawa ke Balai Polis Melawati untuk siasatan lanjut, ” katanya kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi di sini hari ini.

_______________________________

Norman dan Memey pernah digosipkan namun Norman menafikan sekeras-kerasnya tohmahan tersebut. Kita tunggu dan lihat. Berita ini dikuatkan lagi dengan pernyataan "baru mendapat anak" dan Norman adalah pelakon tunggal gerak khas yang baru mendapat anak. Oh ya, jika anda nak tahu, Norman Hakim dan Abby Abadi mempunyai pejabat di alamat MDH Trading & Services (001543198-M), 4-1A, Tingkat 1, Jalan UP 1/2, Ukay Perdana Ampang, 68000, Selangor Darul Ehsan,. Malaysia (MY).


No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard