Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengarah Senja Tak Sedar Diri

Ni Peciter nak cerita sikit pasal sorang pengarah filem yang baru saja selesai menghasilkan sebuah filem berunsur komedi yang bakal di tayangkan tak lama lagi di pawagam. Menurut sumber-sumber yang sampai ke telinga peciter ni pengarah tu khabarnya dia ni pantang tengok betis licin sikit terus nak diajak melakukan perbuatan yang kurang sopan. Adui apa nak jadi ni? Menurut sumber peciter ni lagi, si pengarah ni akan menggunakan kuasanya sebagai orang kuat dalam filem tu untuk menarik perhatian artis yang ingin diumpannya.

Sebenarnya, ini bukan kali pertama cerita pasal pengarah ni sampai ke telinga peciter, dah banyak sangat dah sampai. Peciter nak komen banyak pun tak boleh sebab nanti kata peciter ni menyibuk tepi kain orang. Cuma apa yang boleh peciter cakap kat sini, peciter harap pengarah tu cepat-cepatlah bertaubat sebab usia tu pun dah nak masuk senja. Nasihat peciter kat artis-artis yang diluar sana, berhati-hatilah yer. Jangan kerana nak kejar glamer, body tergadai karier terbarai.

No comments:

Post a Comment

 
Gosip Artis Malaysia © 2012 | Designed by Canvas Art, in collaboration with Business Listings , Radio stations and Corporate Office Headquarters