Sibuk Bekerja Mungkin Faktor Gugur – Azza


Dua minggu yang lalu, artis wanita, Azza Elite tidak mampu untuk melawan takdir Tuhan apabila dia mengalami keguguran.
Selepas disahkan doktor yang dia mengalami keguguran, Azza seakan-akan menjauhkan diri dari semua pihak kerana inginkan masa untuk bersendirian.
Malah, Azza juga enggan mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai perkhabaran sedih itu.
Bagaimanapun, sewaktu menghadiri rumah terbuka Rozita Che Wan yang diadakan di Spices Restaurant, Concorde Kuala Lumpur baru-baru ini, Azza sudah berani untuk berbicara mengenai keguguran yang dia alami.
Bagi Azza, bukan niat dia untuk tidak mahu memberitahu kepada umum.
Cuma, dia memerlukan kekuatan berhadapan dengan semua pihak untuk menceritakan tentang kegugurannya.
“Saya tidak ingin mengwar-warkan hal ini kerana ini benda yang menyedihkan jadi tidaklah perlu diperbesarkan.
“Namun saya harus menghormati permintaan media yang menanyakan kepada saya mengenai keguguran saya ini,” katanya yang dipetik dari portal Gua.com.
Begitu pun, Azza mengakui pergerakannya yang mungkin lasak dan sibuk bekerja mungkin menjadi salah satu faktor dia mengalami keguguran.
“Ini merupakan kandungan saya yang pertama, jadi mungkin saya tidak begitu tahu bagaimana untuk mengawal tindak tanduk saya. Kesibukan bekerja mungkin salah satu faktor yang menyebabkan kandungan yang seawal 6 minggu 2 hari itu gugur,” katanya.
Azza berharap agar peminat-peminatnya mendoakan kesihatan dirinya kembali pulih dan berdoa agar Tuhan memberikan dia rezeki lagi untuk menimang cahaya mata. InsyaAllah.
- ---

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard