Fizo kaku - Darah Terpercik



EMPAT tahun menanti kehadiran zuriat pertama, pelakon dan usahawan Fizo Omar mengakui ia pengalaman luar biasa dapat melihat sendiri kelahiran bayi sulungnya pada Jumaat lalu.
Fizo, 32, menerusi Instagramnya memberitahu perasaannya bercampur baur apabila diberi peluang melihat sendiri proses kelahiran selepas mengharungi pelbagai cabaran sebelum isterinya, Mawar Abdul Karim disahkan hamil.
"Syukur Alhamdulillah aku diizinkan oleh-Nya untuk merasai nikmat mempunyai zuriat walaupun mengharungi satu tempoh yang agak lama serta pelbagai cabaran untuk Mawar nak hamil dulu.
"Aku juga diberi peluang untuk masuk ke dalam bilik pembedahan mengharungi setiap saat, getir Mawar bertarung nyawa untuk melahirkan baby pertama kami.


 


"Percikan darah dan air ketuban yang aku tengok tu macam tak percaya yang aku boleh masih lagi berdiri dan terus melihat 'magic moment' itu," tulisnya.
Mawar, 28, yang juga pengasas tudung Fareeda melahirkan bayi perempuan di Pusat Perubtan Pantai Kuala Lumpur, kira-kira pukul 4.01 petang Jumaat.
Bayi berkenaan dilahirkan secara pembedahan dengan berat 2.78 kilogram.
Cerita Fizo lagi, pada ketika itu fikirannya tidak lagi memikirkan soal takut melihat darah dan bahagian perut Mawar yang dibedah sebaliknya risau tentang keadaan anaknya selain tidak sabar untuk bertemu dengannya.

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard