Siapa Alvin Chong di Hati Emma Maembong?


SEMPENA ulang tahun kelahiran pelakon Alvin Chong pada 23 Januari lalu, pelakon Emma Maembong memberi ucapan istimewa menerusi laman Instagramnya.
Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail, 26, berkata biarpun masing-masing sibuk dengan kerja dan tidak dapat berhubung namun apabila bertemu mereka gunakan waktu itu dengan baik.
"Anda tahu seseorang yang istimewa kepada anda apabila anda tidak bercakap sejenak kerana keadaan menjadi sibuk tetapi apabila anda berdua akhirnya melakukannya seperti anda tidak mahu lepaskan.


 

"Anda bercakap seperti tidak ada jurang di antara dan anda ketawa sehingga kedua-dua perut anda sakit. Ia adalah hubungan yang jarang, istimewa dan secara peribadi, saya fikir ia sesuatu keajaiban tulin.
"Sekiranya anda mendapati seseorang seperti ini dalam hidup, jangan biarkan mereka pergi."

Emma memuat naik video menyambut ulang tahun kelahiran Alvin yang ke 26 tahun dengan kapsyen tersebut di laman sosialnya pada Selasa lalu dan ia mendapat perhatian peminatnya.
Dalam pada itu, Emma turut mendoakan persahabatan mereka akan kekal selama-lamanya dan mengucapkan terima kasih selain menggelar Alvin sebagai Baby Pus.
Malah, pelakon filem Kimchi Untuk Awak itu juga menerima hadiah biarpun bukan sambutan untuk hari lahirnya.
"Semoga persahabatan kami selamanya @alvingchong123. Sebelum itu, terima kasih baby pus.

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard