Taj Innuendo Diminta Serah Diri

Innuendo - Taj hujung kanan.

SHAH ALAM: Teka-teki siapakah dua lagi individu yang didakwa memasukkan dadah dalam minuman Datuk Farid Kamil terjawab apabila pihak polis meminta dua artis tersebut untuk menyerah diri.
Ketua Polis Selangor, Datuk Mazlan Mansor berkata, pihak polis memberi tempoh sehingga Jumaat buat Ahmad Tajuddin atau Taj dan Firdaus untuk tampil bagi membantu siasatan.
Taj ialah anggota kumpulan Innuendo yang popular pada tahun 1990-an dan pupular dengan lagu Belaian Jiwa.
 

Selain dua artis berknaan, pelakon Sofi Jikan, 48, yang dikaitkan dengan kejadian tersebut telah menyerah diri pada Rabu dan ditahan polis selepas pemeriksaan terhadapnya mendapati dia positif dadah jenis ganja.

"Kita percaya salah seorang daripada mereka berada di Johor Bharu.
"Saya gesa kedua-dua mereka untuk segera tampil selewat-lewatnya esok sebelum tindakan tegas dibuat," katanya seperti dilaporkan Sinar Harian pada Khamis
Pada Rabu, pelakon filem KL Gangster, Sofi Jikan ditahan reman selama tiga hari untuk membantu siasatan selepas didapati positif dadah jenis ganja.
Pelakon itu disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 yang memperuntukkan penjara maksimum dua tahun atau denda maksimum RM5,000 atau kedua-duanya serta perintah pengawasan sehingga tiga tahun.

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard