Anzalna Tidak Boleh Berenggang Dengan Kekasih

Anzalna dan kekasihnya, Hanif.
PETALING JAYA: Pelakon jelita iaitu Nur Anzalna Nasir mengakui tidak boleh berenggang dengan teman lelakinya, Hanif Zaki dan sering menghabiskan masa bersama.
Anzalna, 24, berkata, dia sangat menyanjung sikap Hanif yang sangat ringan tulang selain tidak keberatan untuk menemaninya ke majlis-majlis hiburan, penggambaran drama atau filem sekiranya mempunyai masa terluang.
"Saya akui banyak menghabiskan masa bersamanya dan dia adalah antara orang paling rapat dengan saya. Sikapnya yang rajin dan mengambil berat cukup menyenangkan saya," ujarnya .
Anzalna mendedahkan dia telah mengenali Hanif sejak lima tahun lalu dan hanya mula menjalinkan hubungan cinta setahun lepas.
Dalam pada itu, Anzalna berkata dia tidak mempersoalkan tanggapan masyarakat yang mempertikaikan keakraban mereka berdua kerana hubungan itu mendapat kepercayaan keluarga masing-masing.
"Lebih baik ditemani oleh orang yang kita percayai dan sanggup mengorbankan masa dan boleh bertolak ansur untuk menemani saya," katanya.
Sementara itu bercakap mengenai perkahwinan, Anzalna berhasrat untuk mendirikan rumah tangga pada usia 26 tahun tanpa ikatan pertunangan.
Tambah Anzalna, kedua-dua mereka mengambil pendekatan untuk mengumpul wang terlebih dahulu sebelum membuat keputusan menjadi suami isteri.
Dalam perkembangan lain, Anzalna tampil dalam drama bersiri adaptasi novel popular berjudul Adam dan Hawa yang turut dibintangi oleh Aaron Aziz dan Nadiya Nisa di saluran Astro Mustika HD (saluran 134) bermula malam Isnin lalu.

- ---

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard