Zach X-Factor Rancang Kahwin Hujung Tahun

Zach sudah sedia mendirikan rumah tangga.
PETALING JAYA: Pelakon Zachery Francis atau lebih dikenali sebagai Zach mengakui sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga selepas kecewa kerana berpisah dengan kekasihnya yang dijalinkan selama sembilan tahun.
Zach, 35, yang juga bekas anggota kumpulan X-Factor berkata, dia kini telah menemui cinta baru dan merancang untuk berkahwin selewat-lewatnya pada penghujung tahun ini.
"Syukur akhirnya saya bertemu dengan seorang wanita yang saya sifatkan cukup sempurna di mata saya dan sangat selesa bersamanya," jelasnya.
Zach bagaimanapun enggan mendedahkan identiti kekasihnya itu namun mengakui wanita tersebut hanya orang biasa dan tidak terlibat dalam bidang hiburan.
"Cukup saya katakan sikapnya cukup buat saya senang dan hanya seorang wanita biasa yang cukup merendah diri," katanya.
Bercakap mengenai kerjaya seninya, Zach berkata, dia bersyukur masih diberi kepercayaan untuk memegang watak-watak utama dalam drama biarpun persaingan daripada pelakon yang jauh lebih muda semakin sengit.
Jelas Zach, biarpun popularitinya berada pada tahap sederhana namun dia tidak pernah merungut sebaliknya sentiasa berusaha untuk mengembangkan kerjaya lakonannya.
"Saya masih belum puas dengan pencapaian sekarang dan sentiasa mencari ruang untuk memperbaiki diri supaya menjadi lebih baik namun saya bersyukur dengan segala peluang diberikan kepada saya," katanya.
Tambah Zach, dia juga merancang untuk membuka sebuah syarikat produksinya sendiri sebagai jaminan masa hadapannya.
Dalam perkembangan lain, Zach baru sahaja selesai menjalani penggambaran dramaAdi Valentino selain beberapa projek lain yang masih dalam penelitiannya.
- ---

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard