Itu Adalah Video Lama dan Saya Minta Maaf – Izara Aishah

Panas seketika bilamana video tarian ala tango yang menunjukkan Izara berpakaian mencolok mata tersebar di media sosial tempatan. GAM tak perlu kot nak kongsi video tu kat sini, buat kongsi dosa pula nanti. Apa kata kita baca pengakuan Izara sendiri sendiri mengenai video ini.

Menerusi kenyatannya kepada Media Hiburan, Izara menerangkan yang video itu adalah video lama dan memohon maaf kepada peminat yang tersinggung.

Kata Izara:-
“Apa yang Izara boleh cakap, ia adalah video lama. Ketika itu Izara belum lagi menyertai Dewi Remaja. Izara dan teman sekolej melakukan projek khas untuk semester akhir pengajian. Tak sangka pula video tersebut dimuatnaik di laman Youtube selepas dikongsi oleh seorang rakan di Facebook.”
Izara minta maaf kepada peminat yang tersinggung dengan kostum seksi yang Izara gayakan. Percayalah Izara sudahpun berubah dan tidak akan pakai lagi pakaian sedemikian. Ya, dulu Izara memang seksi tetapi seiring dengan kematangan usia, Izara sudah boleh membezakan mana yang baik dan yang buruk.”

GAM : Rasulullah pun menentang umatnya yang memaparkan keaiban umat yang lain...

- ---

No comments:

Post a Comment

Labels

Adbox

@templatesyard